نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي

ایرانگردی

«فریبا متخصص»: دوباره به دنیا بیایم، پرستار می‌شوم

به گزارش آی فیلم 2، «فریبا متخصص» بازیگر ایرانی که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «علاءالدین»، «تولدی دیگر»، «در چشم باد»، «به کجا چنین شتابان»، «ملکاوان»، «ملکوت»، «زمانه» و «زخم » مشاهده کردند با حضور در یک برنامه از تجربه بازی اش در سریال «موج اول» که این روزها از رسانه ملی ایران در حال نشر است سخن گفت.

او گفت: من در سریال «موج اول» به کارگردانی «امیرسجاد حسینی»، با موضوع همه‌گیری کرونا نقش بانو «حمیدی» سرپرستار شفاخانه را بازی می‌کنم. من عاشق پرستاری هستم و اگر دوباره متولد می‌شدم، حتماً پرستار می‌شدم.

متخصص افزود: امیدوارم با بازی در این سریال بتوانم قطره‌ای از دریای زحمات پرستاران و پرسونل صحی را که در دو سال گذشته جان بر کف به مردم خدمت کردند، به تصویر کشیده باشم.

او درباره تجربه حضورش در سریال «موج اول» توضیح داد: من در بچگی این شخصیت را به صورت واقعی در شفاخانه در اهواز دیده بودم. یک خانم ارمنی، سرپرست شفاخانه ای در اهواز بود و شخصیت او در شفاخانه دقیقاً مثل کاراکتر من در این سریال بود. فردی کاملاً جدی و مهربان، و من از او برای بازی‌ام الهام گرفتم.

گفتنی است مجموعه تلویزیونی موج اول که ابتدا نام «اپیدمی» برای آن انتخاب شده بود اما در آخرین لحظات نزدیک به نشر نامش تغییر کرد و نامی فارسی برای آن برگزیده شد، با محوریت شیوع بیماری کرونا و به تهیه‌کنندگی «سعید کمانی» تولید شده است. 

«مهدی فخیم‌زاده»، «محسن قصابیان»، «فریبا متخصص»، «اصغر نقی‌زاده»، «نیلوفر رجایی‌فر» و «کوروش سلیمانی» از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند و «گرشا رضایی» خواننده پاپ ایران هم تیتراژ پایانی آن را می‌خواند.

بیشتر بخوانید:

«فریبا متخصص» بازیگر سریال «به کجا چنین شتابان» را بیشتر بشناسید

«فریبا متخصص»: درسی که از زنده یاد «خسرو شکیبایی» گرفتم فراموش نشدنی است

اختصاصی؛ «فریبا متخصص» با یک نقش مادرانه جدید به تلویزیون بازمی گردد

نقش متفاوت از بازیگر «خواب و بیدار» در سریال «اپیدمی»

«نیلوفر رجایی‌فر»: نقش متفاوتی در سریال «موج اول» ایفا می کنم

م ا 

این مطلب را به اشتراک بگذارید